God mörrn ;P

Jag vaknade klockan sex i morse, skulle möta Helene för att tvätta det sista men jag har sovit så dåligt inatt så jag orkade inte, så Helene och Erika fick låna min "nyckel" så att de kunde tvätta i 4 maskiner :) Jag gick och la mig en stund till, det var skönt att sova någon timme till. Drömde en skit konstig dröm inatt, usch... att jag inte kom fram till Linköping för att en buss välte över bilen. Nej fy så jag vaknade första gången klockan ett inatt!

Fast nu är jag pigg faktiskt. SYND att det inte ens är någon skymt av någon sol... bara gråa moln ! haha fast vad gör det när jag ska till skolan och räkna matematik! Efter skolan skall jag svänga förbi hemma hos Mimo! Tyvärr blir det inte super lång stund, för jag har mycket att pyssla med inför imorgon. Ska ju till Linköping till Erik!

Dagensplaner:
- Räknejuor
- Klasslektion
- Träffa Mimo (se den gulliga kissen)
- Skriva en lista till Helene.
- damsuga
- Diska
- Packa
- Visa hur Wii fungerar

Jag tror jag fick med allt ;P
Ska åka tidigt imorgon , Rasmus kommer och hämtar mig och jessi ! Så allt måste vara färdigt tills dess !


Hem till Mimo sen :)

Helene ska ta hand om mina bebisar i helgen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0