Jobb idag..

Ska tjäna lite extra pengar.. Men ändå fast jag gjort detta flera gånger nu så kruper sig paniken på, usch har en otroligt konstig känsla i kroppen, och den skriker att jag inte ska jobba. Men vem lyssnar så sig själv?
Inte jag idag iallafall, skulle aldrig sätta min chef på pottan ;P Däremot om jag inte klarade hela passet det är en helt annan sak, om jag känner mig själv rätt så kommer jag att vara kvar passet ut. Får hoppas att många är sugna på kaffe!! Nej nu ska jag göra mig iordning lite grann och sedan åka ner till action People, ska hämta muggar! Sen ska jag och Erik luncha ihop, tyckte att det lät så mysigt när stefan och sabina pratade om det, så det ska vi göra idag ! <3 Blir väl något mumsigt på bergvik då ;P
http://www.newsdesk.se/files/22f2423f0111d70276ceb5a1db4ec044/resources/ResourceHiresImage/thumbnails/kenya_pase_medium.jpg

Kommentarer
Postat av: Malin Holst

Lycka till jobbet! Jag hoppas de går bra för dig idag! <3

2009-09-18 @ 11:07:55
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej.. Hoppas det går bra på jobbet och att helgen blir toppen. Miss U. Puss

2009-09-18 @ 16:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0