Skärp dig! Skärp dig! Skääärp dig!

Skriv inte kommentarer till mig som sårar mig, skriv inte någon kommentar om du inte kan skriva hur jag kan skriva tillbaka till dig! Gör helt enkelt inte det, skriv inte till mig att jag ska skärpa mig när du inte har hela pusslet på bordet! Få det inte att låta som om jag vill känna så som jag gör, som om jag har bestämt hur det skall vara nu! Jag har aldrig jämfört mina problem med andras, Varför skulle jag det? Jag känner empati för andra och jag skulle aldrig skriva till någon att skärp dig det finns värre saker, och ja det är väl klart att det finns! Det finns det alltid, mina problem förändras inte av såna kommentarer, jag ser inte på andra utifrån mina problem! Kom aldrig och säg till mig att jag inte FÖRSÖKER! DU vet inget av detta, om du inte är en väldigt nära vän men de skulle aldrig skriva ett annat namn! Så kommentera inte sånt, kanske var din ide om stöttning men det sårade mig bara!


Kommentarer
Postat av: Simone

kom bara ihåg en sak hjärtat, de som trampar ned, lämnar elaka kommentarer mår oftast ännu sämre själva!

2009-10-09 @ 08:26:46
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: m'

okej :)

stå på dig! du är mkt bättre än dom som kommenterar sån skit.

2009-10-09 @ 17:21:37
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0