Liseberg Ja - Ullared Nej

Så ser det ut just nu, imorgon åker vi till liseberg , fattar inte att jah klarar det men jag har typ packat allt nu så det känns ganska bra ! Men inget ullared, känner inte riktigt för att shoppa nu när vi ska hålla lite hårdare i pengarna, men det kanske blir till hösten, många som är intresserade ! så det vore kul att vara ett gäng som drar ner, kanske bara tjejer som Malin gav förslag på ;P skulle vara kul det, men det blir senare i livet för just nu passar det inte såå bra ! hehe men liseberg skulle inte bli så dyrt att åka så vi får unna oss det innan Turkiet ! Erik föräldrar är jätte gulliga och ska mata katterna ! det var snällt av dem tycker jag ! elin kom förbi en sväng också, pratade med henne lite innan sen kom hon och käkade med oss här hemma , myspys med goa kusinen :) 

Som jag skrivit tidigare , så har jag funderat mycket på vänskap. Detta på grund av att en person sårat mig väldigt mycket, vissa stunder orkar jag prata andra inte! men jag måste se det såhär: Jag HAR underbara vänner som skulle ställa upp i vått och torrt, och inners inne vet jag vilka som aldrig skulle vända mig ryggen, Ni kan ta åt er som aldrig skulle göra det, för sånt känner man ! Ni är kanske inte så många MEN ni är GULDvärda !! <3 Älskar att ha er vid min sida och jag HOPPAS att jag förgyller erat liv med lite lycka.. jag försöker så gott jag kan ! Blir bara så besviken när man ställer upp sen inte får något tillbaka, men är inte det ganska förståligt?? Jag är inte långsint, jag vill reda upp det men jag tror inte ens att personen är medveten om hur ledsen jag blir ! Nej tyvärr lägger jag det bakom mig snart , tyvärr försvinner personen ur mitt liv då också..

Riktiga godingar: <3 



..
  

Tjejer man kan lita på helt enkelt :) har inte så mycket mer att säga än att ge er alla från mig ett riktigt varmt : 


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/44/Corazón.svg/200px-Corazón.svg.png

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0