Nyår :)

Har inte skrivit på ett tag nu , men jag ska uptadera lite nu i allafall tänkte jag :) 

På nyår var vi hos Ewe , ja vi pendlade väl mellan 17 - 23 stycken i hennes etta , men det funkade ganska bra faktiskt ! Det var väl vissa personer (vet inte vilka) som inte riktigt kunde sköta sig snyggt om man säger så... Någon blötte ner alla toalett rullar utan att erkänna sen när Ewe såg det, det var någon som spydde på hennes uteplats och hade trampat i det och gått in i lägenheten igen.. DÅLIGT ! Hon märkte det dagen efter , nee det är inte snällt alltså ... man ska väl säga till direkt i sånna situationer ?? Men annars var det riktig roligt... vi kom dit vid halv åtta och började dricka lite och prata , lekte lite med Missy också (deras katt) hon var så söt så i sitt nya RÖDA sele :) Sen spelade vi ölspelet , men vi tog det lugnt och tog hälften av klunkarna vi fick :) Sen blev det sabinas kort spal , sanning eller konka , var skit roligt :) många knäppa frågor och roliga saker man fick göra, Sabina skulle gnida sig mot alla deltarage som var med :) såg kul ut ! ja lite innan 12 slaget så sköt vi raketer , de var fina men som vanligt så blev jag rädd för dem.. :/ men det gick bra ... vi höll på att frysa ihjäl... :/ Ewe och jag försökte få liv i tomte blossen, det var INTE det lättaste måste jag tillägga !!! men tillslut gick det... Vi den här tiden var alla ganska normalt fulla , men 2009 blev det lite skillnad ;P men vi kom in och jag pussade erik på tolvslaget , <3 det var verkligen det jag ville så det är jag glad för att vi gjorde !! Sen när jag satt i soffan drog ewe upp i mig så dansade vi , skit kul , vi kan dansa i en trång etta också :) hehe några av killarna på festen ville vara med också , sen fick ewe demonstrera hur hon gjorde typ brygga .. hon gjorde det väl 4 gånger eller något , sen gick vi in i köket och där ställde hon sig i brygga... Duktig men haha hon blev ganska yr i huvudet !! så stefan stog och höll i henne medan hon lutade huvudet en stund ,, men det gick över fort :) Sen Blev sabina klapp kanon, hon var ganska rolig faktiskt ,( inte när hon mådde dåligt) men när hon började prata lite roligt utan att någon fatta vem hon prata om , VEM ÄR KRISTER? haha vi som var där fattar :) nej kvällen slutade typ där ... hemma hos ewe i allafall ;P sen körde josef oss in till stan så käkade vi allihop , (ja erik sabina stefan och josef då såklart) sen körde den ängeln hem oss! det är gulligt det !! var väldigt skönt för det var svinkallt ute alltså !! 

Nej det var en bra nyår , vissa saker som gick snett , vissa saker som bör glömmas , vissa saker som var roliga ! Jag kan inte klaga ! Men nu ser jag fram emot ett nytt år , en ny start kanske ? minns inte ens om jag hade några nyårslöften?? vem vet kanske kommer på några försenade ! Jag ser i fram emot det nya året , kan ju inte bli värre än 2008 .... eller ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0