En ledig dag :)

Åkte tillk-hamn igår och sov över en natt , var jätte mysigt att komma hem en liten stund i allafall :) Pappa gjorde min favvo mat, potatis och brunsås med kottleter :) är det bästa jag vet , mamma och pernilla håller på att göra om på salongen bara de, utan hjälp, de hade gjort det jätte fint så stolt blev jag när jag såg det! vilken akillnad, det kommer att bli super bra !! Har träffat jesper och carina också, lika mysigt som alltid :) var till bibblan och maxi och tog en fika och med jesper var vi på den nya Wallander filmen , den var skit bra måste jag säga, jag brukar inte älska de filmerna men nu var jag nöjd !!! Sevärd måste jag säga !!! 

Har suttit och gjort det sista på opponeringen idag känns bra, lite nervös för vad jag får för kritik imorgon,,, jag håller tummarna för att det har gått bra ! Men det var en svår uppgift så jag vet aldrig ... :/ men det märks imorgon, då blir det en låång dag i skolan! Slutar vid 4 , känns halv bra, är ganska trött och sliten det hjälpte inte att jag läste moment schemat, shit vad myyycket uppgifter vi har alltså ! jag hoppas att jag har energi och ork för att ta tag i alla ! Först nu är den en bok som ska läsas till på fredag och sen yttligare en inför måndag ! Roligt roligt... pust ! 

nej nu ska jag packa skolväskan så det blir lätt att gå upp i morgon  ! börjar tidigare än vanligt, är ju inte direkt en morgon människa, fråga erik han har fått smaka på min morgonvrede... Men sen blir jag oftast snäll och glad igen... Har haft svårt att vara glad den senate tiden vet inte riktigt vad det är men jag hoppas verkligen att det går över för det är jobbigt för både mig och erik ! Nej nu ska jag gå... 





Det är som en bomb som faller till marken, finns inget att göra bara att se på och känna paniken... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0