Min lilla stjärna, Grace <3


Älskar verkligen denna hund alltså <3 

Kommentarer
Postat av: Sara O

Åh så söt!

2009-02-09 @ 21:13:48
URL: http://vaxlanda.blogg.se/
Postat av: elin

änkte inte så mycket på det men min mamma reagerade och sa att jag borde kolla mitt socker hos min mormor som hade en blodsockermätare. Men det gjorde jag aldrig, tillslut började jag bli trött mer eller mindre jämt. Nå illa, skaka då och då. En dag kom jag inte upp ur sängen det gick inte , då beställde vi en akuttid på sjukhuset och jag fick komma dagen efter och ta prover. Då orkade jag knappt gå 100 meter. Jag fick svaren på sjukhuset senare att jag hade diabetes och fick läggas in på sjukhuset. Den veckan var nog en av de värsta i mitt liv, har aldrig grinat så mycket, fattade ingenting, förstod inte ens vad diabetes var , usch minns det allt för väl. Hur var det för dig ? hur gammal var du ?







jamen precis känns as skönt att jag inte är ensam.. min diabetes kom på en fotbolls match år2000. drack enormt mkt och var allmänt seg orkade ingenitng. kräktes sov hela tiden mm. min moster som håller på mkt med sjukdommar och tvingade upp mig och mina föräldrar till sjukhuset. vi trodde de bara var nån magsjuka eller nått.. jag är 16år (1992). har några frågor.. undrar om du sportar? vad/hur mkt.haha ne nu kommer jag inte på nå mer,

2009-02-10 @ 17:07:41
URL: http://eliinnilssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym



jaså gör du inte?! då trodde jag helt fel.. sånt är livet! ojdå lärare å allt. lät riktigt roligt. vad för lärare vill du bli?

de är helt rätt fotboll är et stort intresse för mig även innebandy också om jag får tid över så gymmar jag ;) går även fotbollsgymnasie så jag gillar verkligen att sporta!

jag har ju pump så mina vanliga doser brukar bli 4-5 enheter fast de beror lite på hur jag ligger i sockret också.. blodsockert brukar faktiskt funka väldigt bra när jag dricker, fast en stor fika när man kommer hem är ett måste, såklart så dicker jag ju med motta och jag ser till att mina vänner säger till om de är nått. fast de dumma är att mina föräldrar vet förlite om att jag dricker. 18 söger dom att jag måste varaför att få dricka menmen livet leker..

om jag ska vara ärlig så minns jag inte så mkt. jag blev ju chockad å rädd fast såg ljust på de. ja är en tjej som gillar utmaningar. de var mest mamma som nästan bröt ihop´. haha. jag frågar de samma me alla frågor. de är roligt att veta

2009-02-12 @ 21:20:15
URL: http://eliinnilssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0