Vilken underbar dag :)

Idag är det ju måndag men dagen har varit jätte bra ! i skolan hade vi dans hela dagen , vi fick göra många roliga och användbara övningar, det jag märkte ganska fort var att kondisen inte är den bästa haha ;P men hunden gör jag inte frivilligt i allafall bara när vi är tvungna , i våra faktiskt snygga dans övningar som vi gör nästan varje gång, skit kul allttså :) sen på em så hade vi fritt i studiegruppen , då skulle vi göra en egen dans till egen musik som sanna hade satt ihop jätte fint. ojojoj vad vi slet men kul var det :) vi fick ihop en jätte bra dans som jag stolt kommer visa upp på torsdag :) sen gick vi alla hem strax efter tre som kokta spagetti , haha benen orkade inget mer då ! Jag var jätte peppad när jag kom hem och bestämde mig för att nu jäklar ska drman bli färdigt, och vips halv sju var det klart , helt fantastisk känsla faktiskt , wonderful :):) Sen om läraren gillar det vet man aldrig men jag känner mig nöjd med det jag gjort i allafall, ska bara läsaigenom det en gång, sen ska jag börja med musik arbetet imorgon :) haha detta gjorde heeela min dag :):) det är skönt att känna att jag lyckades komma över mitt mål jag hade idag , inte alla gånger jag gör det ! I morgon är det bild , ska bli roligt, var ett tag sen nu ! slutar klockan tre så då kan jag åka hem och skrva musik :):):):) Happy , även om jag har jätte mycket att göra denna vecka har ångesten släppt en heldel nu och ja känner att detta fixar jag faktiskt ! Nu kanske ni förstår varför detta var en dag som jag kallar underbar , även om jag kommer att vara så slut sen och somna i eriks famn som ett litet barn !


jag fixar det ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0