Musik

Vet inte vad det har blivit med mig faktiskt , alltså jag brukar lyssna på mer eller mindre allt... pop till hårdrock , klassisk musik men jag har haft vissa gränser så som opra och sånt... Nu har jag kommit in i reggae musik efter att vi var i K-hamn och lyssnade på ett band.. har lyssnat på dem varje dag sen dess.. vet inte vad det har blivit.. men jag älskar det, den musiken får mig lugn och den har ett härligt gung , inga fel det , hehe tackar Elin som drog med oss ;P Erik hatade det först men nu sjunger han faktiskt med .. hehe underbara texter , jag måste juh alltis analysera och lyssna vad alla textr handlar om och deras är riktigt bra..... de sätter sig fast


 She looks so hot , like a hot with a fire burning ...


Kommentarer
Postat av: Linn

Hey:) har länkat dej :)

2008-10-24 @ 19:43:44
URL: http://godsavethequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0