Min outfit igår:)

Igår åkte vi (jag och Algot) till Skåre, var lokalfest där igår! Det var riktigt roligt :) Algot var hemma hos Ewe och Nike och han var jätte duktig!! Blev så stolt, var ute med honom två gånger under kvällen! Det var skönt att det fungerade såå bra, då blir man lycklig!

Tänkte visa hur jag såg ut igår, hade uppsatt hår för en gångs skull :) Kommer lägga ut många bilder sen från festen men just nu blir det lite bilder på mig:


Min frisyr ;P

Smink och my face.. haha ;P

Sen började jag hosta och Erik var snabb med kameran, bilderna blev lite udda! Ser ut som..ja du jag vet inte vad! Fast det gäller väl att bjuda på sig själv!

HOSTKORT:

tack Erik för denna underbart snygga bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0