Pluggar och lyssnar på en låt från Twilight

Håller på att skriva en läslogg om Robinson Crouse som jag har läst i helgen, haha inte det roligaste men det msået ju bli gjort ;) Sitter och diggar lite samtidigt ::
Låten från baseball scenen , är riktigt bra , men ingen låt slår (för mig) Let me sign. den har jag redan lagt ut förut i bloggen men jag gör det igen :
Det som IRRITERAR mig mest just nu är att jag lyssnade på en version inatt på en låt som jag fastnade för men jag hittar den inte igen. har fan i mig försökt att söka på allt... Var en röst som sa saker i bakgrunden och det handlade om Bella och Edward .. jag minns bara att den var sorglig.. sen stod det något om den på sidan :
It is all about Edward
Men jag minns inte , vill verkligen hitta den... :( Får fnatt alltså!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

hoppas pluggandet går bra då! =)

2009-08-31 @ 20:47:56
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0