Måndag :D

Idag har jag varit i skolan och haft föreläsning , hehe det va bra och intressant även om det handlade om den där engelska boken hehe , var lugnt ändå :) Träffa Ewe på skolan också och hon berättade att det är hallowen snart hehe då var det dags att förbereda en fest då , vi försöker att få lokalen men det får vi veta imorgon :) Fanns intresse för det i allafall , var många som ville :) Känns som man har ringt och skrivit till folk hela dagen hehe , men desto flerdesto bättre , hoppas det blir roligare än förra gången, var väl inga fel då bara lite för mkt fylla ;P hehe så kan det gå ! Hoppas detblir bra ! Idag åkte vi till Bergvik och handlade tite taco tillbehör hehe , var jätte gott när vi hade laga maten , sen gjorde vi dip och morötter , mumsigt mumsigt !! Älskar att mysa med min snutt , är trygg då :)

allt känns bara bra nu , och jag hoppas att jag är ledig imorgon !!!! håller tummarna ;P


Finns bara en för mig ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0