Wow

Vilken sov morgon, var uppe klockan 8 och käkade frukost och sen vid nio somnade jag om och vaknade vid elva när Ewe ringde. Har verkligen fått sova ut! Det var underbart skönt! Idag har jag lite planer inga direkt super roliga som man brukar ha på en lördag men det är verkligen måsten!!

- Diska
- Städa
- Plugga!!

Det är väl typ det. Ikväll kanske jag ska träffa Mimo i allafall och det är ju kul!! hehe något att se framemot! Skulle annars kanske ha följt med Sabina och Stefan till fastingen men kände att ångesten kröp upp i bröstet då så jag åker till Kristinehamn imorgon istället! På morsdag, träffa Mammi lite ! <3

Ska ni fira er mamma på morsdag?

Kommentarer
Postat av: Mo

Jag ska nog skicka blommor till min mor imorn ^^



Re: tack så mycket :)

2010-05-29 @ 12:17:51
URL: http://coupdetat.blogg.se/
Postat av: Mimo

Hej darling. Försökt ringa dig men får bara "Numret du har ringt kan inte nås för tillfället". Varit så i kanske 20 min, så ring upp mig när du ser det här :-)

2010-05-29 @ 16:37:39
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0