Vart hemma

en stund från skolan. Har diskat och så. Tog en dusch också, är så äckligt och kvamligt ute!! Blä .. Jag som egentligen hatar och är livrädd för åska vill att det ska bli dunder och brak så att luften lättar lite! Idag har vi räknat, gick hyfsat bra tyckte jag ändå! hehe men gud vad man glömmer bort formler och sånt :( Får se blir hård pluggning nu med övningstentorna.

Nu väntar jag på att Sabina ska ringa för då ska vi äntligen köpa kattmat ;P hehe. Sen ska vi ner på stan en sväng, jag sabina och Stefan. De skulle göra lite ärenden :) Efter det blir det hemfärd, slänga i sig något att äta och sen kommer Malin upp och hälsar på :) Ska kolla på film vi två eller något liknande. Men klockan 9 är det greys anatomy. Sen ska jag nanna kudden.





Kommentarer
Postat av: Malin Holst

va fin du är gumman (L)

2010-05-19 @ 18:19:36
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0