Vargtröja från H&M

Dagen outfit består av svarta strumpbyxor, en kjo/klänning från Gina Tricot och en vargtröja från H&M. Jag har på mig örhängen från Ur och Penn, och ett halsband från Kappahl :) Känner mig ganska nöjd med den, är min stil:)

Lite bilder :


Här är örhängena, 29 kronor, Fanns i fler färger :)

Där ser ni lite av halsbandet, var 50% på alla smycken, var bara tvungen att ha det :)

Erik älskar den här tröjan, 49 kronor kostade den på rean, ett kap!

Så ser jag ut idag, hehe som sagt svårt att fota själv!
Dollar ville inte ställa upp och ta kort haha ;P

Kommentarer
Postat av: Helene

Haha, gillar sista bilden :P

varg stavas med g^^

Tack för namnförslagen jag gilla ulla men lelles mormor heter ulla.. har du tips på nått könsneutralt namn? för jag kan inte bestämma om det är en han eller hon. jag tänker mest.. "åååh vad söt den är!" Ses om en stund!

2010-05-11 @ 08:31:55
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0