Shopping

Vi gick en snabb sväng på stan så då hittade jag lite saker som jag ville ha med mig hem:) Jag älskar att kunna gå i leggins så jag var inne på bikbok igen och köpte två par, inte i samma material för 149 kronor tillsammans!


Ett par röda och ett par beiga, tyckte att de var enkla och skönt material, ska nog inviga ett par av dem imorgon tror jag. Det var väldigt billigt och snygga färger så jag blev super nöjd!


Vi var inne på HM för att jag ville ha ett sommrigt nagelack men jag valde det här i stället, älskade färgen! Ska försöka måla naglarna ikväll när jag tittar på desperete housewife. Nagelacket kostade 39.50 kronor.

Har ni handlat något denna löningsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0