Så nu har jag babblat i telefon ett

tag så nu är det dags att sätta igång lite. har över en halv bok att läsa idag så det kan vara dags att sätta lite fart! Kanske ska lägga mig i badet och läsa, har ju inget annat för mig då i allafall ;P Jo men så får det nog bli ! hehe

Så nu skjuter jag upp städningen tills på torsdag eftersom erik kommer hem då istället. Skulle ju städa och göra fint tills han kom hem! Det sista jag vill göra är att ta fram damsugaren när vi äntligen träffas! Funderar på att gå till konsum en snabbis faktiskt , köpa kyckling är enormt sugen på det. Då kan jag ju äta det imorgon också ;P

Var precis låg i socker igen, urk det börjar bli ganska tröttsamt nu faktiskt! Men det kanske vänder snart!

Vad har ni för planer idag?

Kommentarer
Postat av: MATILDA

nja , ungefär ett år :D



Du vill inte vara jättegullig och lägga en röst på mig i en tävling jag är med i ? det tar inte alls lång tid och det hade gjort mig jätteglad ! :D Om du vill så hittar du länken och instruktioner här:

http://lbm.blogg.se/2010/may/obh-nordica.html#comment

2010-05-11 @ 20:06:33
URL: http://lbm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0