Min söndag i bilder

Tänkte lägga ut bilderna när jag, erik, malin, jessi och rasmus var på stan !


Malin provade ett skit snyggt sommar linne, passade jätte bra i det. Hon köpte det självklart!

En utav de första klänningarna Jessi provade, men ingen lycka på Gina Tricot!

Malin provade även denna snygga klänning, men den fick inte följa med hem!

Efter att ha provat ca 25 klänningar stod det mellan två stycken, denna klänningen som var elegant och vacker. Sen fanns det även en till som Jessi fastnade för som var lite tuffare!


Hon valde tillslut klänningen på bilden över, hon var jätte vacker! Sen gick vi till glitter och hittade örhängen, halsband och armband! Hon kommer att vara så vacker på studenten!! <3

Klänningen kostade ca 500 kronor på Brothers and sisters. Klänningen över var från samma affär!

Kommentarer
Postat av: Mimo

Hihi finns min favvoklänning kvar än? :-D Tyckte Jessi passade i den, men den är sydd för mig ;-)

2010-05-24 @ 15:37:47
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0