Lite djur

som vi tittade på när jag Tommy och Mimo var i Mariebergsskogen;)


Fåren hade fått små lamm, de var jätte lekfulla och hoppade runt och sprang som i en liten flock. Höger, vänster, upp på stocken... skit söta!!

Jag fick en favorit, lammet med vitt huvud, kunde inte sluta titta på godingen ;)

Dessa små chillingar, var mindre och så otroligt gulliga, de var helt underbara. En sån sweety skulle man ha <3

Här låg en dam, höggravid :P

Här är min lilla sötnos igen , helt förälskad!!!

Nästa gång vi ska dit ska vi kolla på djuren i stallen också, vi var där lite försent. Så nästa gång blir det en helg så att vi hinner träffa alla ;)


Kommentarer
Postat av: Helene

Mjo killingarna var söta :) ÄR söta. men getter luktar värre än får dock. :P

Nu längtar jag hem till mina bäääbisar. tihi

2010-05-07 @ 23:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0