Igår

Det var en jätte trevlig kväll. Vi satt uppe hos oss och spelade kort och killarna kollade på roliga klipp! Sen samlades vi och snackade och hade roligt. När regnet hade slutat falla så gick vi ut haha vid elva kanske och spelade kubb!
Det var höjdpunkten enligt mig, det var super kul! Jag och mitt lag vann en gång, vi bytte lag hela tiden ;P Sen började vi disskutera lite fyllemat, och vi kom på att MAX har utkörning så vi satt och bestämde vad vi skulle ha MEN de tog 150 kronor för att köra ut! Ett fett NO NO , skulle aldrig betala det ! Så vi ställde oss och gjorde pasta och bacon och bjöd på :) Det var mumsigt det med kan jag säga, och BILLIGARE! ;P



Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ja absolut, jag hatar sånt! :/ jo det är bara bra här, hur är det själv?:)

2010-05-23 @ 10:05:55
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0