Grönt och brunt ,

Jag tyckte att det var en snygg kombination faktiskt :) Letade runt lite i garderoben igår och hittade dessa. Den Gröna kjolen är från Gina tricot och det är linnet också ! Halsbandet minns jag inte vart jag köpte tyvärr men det är väldigt fint det med. Skärpet köpte jag på Ullared Gekås! Jag vill dit snart igen ;) Får se om det blir så som vi vill i sommar !!


Mina bruna solglasögon, varierar utifrån outfit :)

Håret har jag satt upp i snoddar :)

Försökte få med helheten , hihi inte lätt ;P

Ursäkta att bhn syns, haha ändar det innan jag går ;P

Hiss eller diss?

Kommentarer
Postat av: sofia

sv: ja, det är ju så. :) kan du inte lägga upp bild på dina tattoos?:)

2010-05-19 @ 08:04:17
URL: http://adayofmylifee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0