God morgon

eller vad jag ska säga, mår inge bra idag. Har ont i magen och känner mig så trött. Vet inte vad det är riktigt, ska till skolan vid nio och det känns som om det blir en kämpig dag. Usch hatar när illamåendet sitter i halsen. Har ingen ork att göra mig iordning eller att göra iordning mina skolsaker alls. Jag vill bara gå och lägga mig igen men det går ju inte. Måste få skoldagen gjord först. Hatar att må så här.

Jag hoppas att det blir bättre för jag ska iväg och stor handla idag och jag behöver verkligen göra det! Usch jag hoppas att det släpper....

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

hoppas humöret blir bättre ju längre dagen går typ :)

2010-05-26 @ 10:19:50
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Ja jag och min mamma är likadanna, ho är typ min bästa vän :D nja vi sålde inte så mycket, men jag la upp bilder på saker som vi sålde idag, sen andra saker som vii har gjort, min mamma har en massa döskalle saker hemma, jag har börjat tröttnat tror jag hon med har gjort, kan lägga upp bilder på det om du vill ? ;D kram kram hur är det annars? :)

2010-05-27 @ 01:25:15
URL: http://johannasvantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0