En ny torsdag

Idag ska vi i studiegruppen besöka en skola och arbeta med Prealgebra. Vi har delat in oss i grupper så jag ska ha mönster med grupperna ;) Satt igår och fixade allt inför idag! Hade det ju redan i huvudet så det var inte så svårt! Är alltid lika roligt att åka och få träffa elever igen! Har ju ingen vfu så det är lite tomt!

Sen ska jag gå på stan en sväng med Helene och kolla runt lite när vi är färdiga för idag! Sen blir det hem och byta om och åka till mariebergsskogen med Tommy och Mimo ;) Ska bli mysigt att gå runt och titta på djuren ;)

Kommer att bli en bra dag! det känns som det nu i allafall ;) Hoppas på att solen ska hitta en väg genom molnen men det är nog inte så stor risk! Fast hoppet finns ju där i allafall! hihi


Jag saknar dig mitt hjärta! men nästa helg ses vi i allafall !!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0