En hel mysigkväll

Malin, födelsedags"barnet" kom upp och vi skulle kolla på film, men det blev ingen film istället satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord  ! Vi kollade på katter på blocket, fanns en hel del godingar! Malin kommer att bli en bra mammi när hon bestämmer sig för att skaffa en kissemisse!
Var en trevlig kväll och jag är glad att jag hade äran att umgås med M på hennes speciella dag! Haha ser i fram emot att se de "fina bilderna" på mig i hennes blogg, antar att de kommer upp där! (ska sno dem av henne sen och lägga ut ) mohahahaha!

Nu börjar jag bli trött, får se om jag går och lägger mig på en gång eller inte! Skall i allafall lägga ut någon bild från Linköping tänkte jag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0