Dans på stan :)

Dagen slutade mycket bättre än vad den började. Åkte ner på stan med Erika och kollade på när Helene dansade. Det var jätte roligt att se, har filmat en del också. Tänkte lägga ut den så småning om, inte ikväll för jag är jätte trött. Trodde nästan inte att jag skulle orka kolla på Desperete housewife men det gjorde jag!

Har lagt fram lite kläder för imorgon, hehe det blir grönt och brunt ;P Imorgon ska jag till skolan klockan åtta och jag slutar väl vid två eller tre tiden. Det beror helt på hur länge vi orkar räkna !

Har i allafall lite bilder att bjuda på från dansen:

Erika, innan dansen hade börjat :)

helene var häftigt målad i ansiktet !

Så fin :)


Hela dansgruppen! De var jätte duktiga!

Någon som dansar av mina läsare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0