foton från Skutberget !

Igår va vi och fotade på Skutberget, blev många riktigt fina bilder ! Killarna skötte sig jättebra och lyssnade om man jämför med skogen ;P Vädret va underbart och vi hade roligt med många olika ideer på bilder !
 
Mina duktiga pojkar :)
Vi fick så många bilder som blev bra så är svårt att välja bland dem! Så kommer bli några bilder i detta inlägget ;P
Det senaste tricket funkade även ute ! ;p
Mitt lilla hjärta <3
Mitt stora hjärta <3
Va en helt underbar dag och jag njöt verkligen! På kvällen tog vi en promenad för att vi inte skulle somna så tidigt ;P Båda jag och Malin va jätte trötta, även hundarna ! ;P
Mina vackra pojkar! Finns inga som dem och jag älskar dem mer än någon kan förstå! Idag har vi varit i skogen med Malin, Zoom och Bea och Ludde. Killarna njöt och det gjorde vi med :)
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Vilka fantastiskt fina bilder😍❤

2017-03-19 @ 13:03:27
Postat av: Davidbup

Hello guys. And Bye.

neversurrenderboys ;)

2021-10-05 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0