En rullande vardag!

Tiden flyger iväg, inte smärtfritt men jag klarar mer än vad jag tror. Igår dock va en riktigt jobbig dag, minns ingenting av morgonen pga lågt blodsocker. Även om hjärnan inte va med så fattade jag tillräckligt för att ringa till Erik som va på jobbet. Han fattade direkt när jag sluddrade och åkte hem och hjälpte mig. Det va riktigt otäckt men det har bara hänt att jag blivit så låg 3 gånger på snart 10 år. Sätter sig dock i huvudet så igår kväll låg jag högre än vanligt för att inte bli låg inatt. Det gick super!
Annars rullar det på men en vardag full med hundaktiviteter. Jag har dock hundarna hemma och har haft det en längre tid pga att det går kennelhosta. Det funkar men skulle inte kunna ha så jämt :) Erik åker självklart hem på lunch.
Vi har tränat en del och en av övningarna är trick and treath.
 
Även Algot:
 
De jobbar på väldigt olika sätt, de har utvecklats mycket på kort tid med denna övning men de filmerna är på Eriks telefon.
Annars har pojkarna fått lära känna Zoom, Jax älskar honom och Algot är inte lika imponerad. Han är ju alltid sån, gillar inte någon hund från början. Speciellt inte en liten jobbig valp <3
Igår lånade Malin Jax några timmar, snodde några bilder från henne :)
Jax är verkligen jätte duktig när han leker med Zoom! Riktigt stolt matte <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0