2016

Snart har ett till år gått. Detta året har jag upplevt mycket, glädje, sorg, skratt och gråt. Inte så konstigt kanske då dessa behövs för att uppskatta de bra stunderna. Familjen ser likadan ut som när året inledes. 
Mina 4 vackra <3
Glädjande nyheter är att Scilla fortfarande är fin i pälsen och fungerar bra på sin medicin, När vi va på koll på djursjukhuset sa de att hon va jätte fin och allt va som det skulle :)
Algot mår mycket bättre, det märks på hela honom. Han är sig själv igen och magen fungerar utan problem! Jag tar det fortfarande lugnare med honom. Att mina hjärtan mår bra är viktigast av allt, ett tag kändes det som att Algot aldrig skulle bli bättre.
Erik och jag har även detta år varit tillsammans i 10 år. Jag kan knappt förstå att vi har varit ett par så lång tid. Fast det känns som om jag aldrig levt utan honom. Vårat förhållande är starkt och jag älskar honom om möjligt bara mer och mer. Vi som par har gått igenom så mycket att jag vet att om vi vill klarar vi allt!!
 
En av de största förändringarna detta år är min vardag. Från att ha varit sjukskriven i nästan 3 år så skulle jag arbetsträna. Det va spännande och utmanande. I början (feb) så jobbade jag 3 tim per dag/ 3 dagar i veckan. Det tog tid innan jag kom in i det och inte va helt slut när jag kom hem.När jag skriver detta arbetstränar jag inte längre utan arbetar 50 % och är sjukskriven resterande. Jag är stolt över mig själv. Sen ska jag inte ljuga, jag har mycket av min problematik kvar och vissa dagar är tuffare än andra. Jag trivs och uppskattar verkligen min arbetsplats!
 
Det har hänt mycket under året och jag kommer se tillbaka på det med både sorg och glädje. Jag är så lycklig över att Jax och Algot funnit varandra så bra och det är underbart att se dem tillsammans! Alla mina pälsklingar kommer bra överens!! Tack 2016 och jag välkomnar ett nytt år!
Dollar och Jax!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0