Stolt!!

Idag som sagt va vi vid Kalkbrottet. Algot skällde inte en gång, han gjorde 2 ryck vilket betyder att jag vill skälla på dig men bröt honom snabbt! Jax skötte sig också bra, drog lite men överlag ganska lugn! Är inte så ofta det händer med så många hundar! Det va 19 hundar om jag inte räknat fel :)
Vi gick långsamt och tittade på naturen och alla tog massa kort. Det är vackert där så är inte så konstigt!
Mina fina pojkar!!!
Mina hjärtan! Älskar dem så mycket att det gör ont. Det är inte en dans på rosor allagånger det ska gudarna veta men skulle aldrig vilja byta ut det vi har <3
Kossorna kom springandes när de såg oss, brukar ju inte kor göra. De stod och kollade på oss och hundarna reagerade på olika sätt. Några skällde, några va rädda, nyfikna och hetl ointresserade. Jax blev osäker först men sen stod han lugnt och kollade på dem! Algot gav dem en blick sen va de inte ett dugg intressanta!
Det blev fika efter vägen och det är otroligt hur mycket människor jag har lärt känna genom hundarna! Det är jag oerhört lycklig över!!!
Denna kväll spelar vi Bingo Lotto, går inte bra alls! Snart blir det lite mat och ut med pojkarna en sväng i regnet. Vi hade tur på promenaden, uppehåll sen har det regnat hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0