Lågt socker!

En av dagarna åkte vi för att leta svamp, vi hade varit på stranden tidigare under dagen så hundarna va hemma och vilade. De som känner mig vet att jag kan vara lite tokig. Detta gjorde att Anna fick ett gott skratt! Jag är rädd för ormar och hittade en lång pinne som jag gick och viftade/slog med framför mig. Anna höll på att ramla för att hon skrattade så mycket !
Vi hittade 3 svampar tror jag .. jag och Erik har alltid otur när vi letar svamp! Vi plockade massa blåbär dock! Jag såg massa grodor som jag döpte till diverse olika namn, va lite konstig i huvudet fortfarande så jag va lite tokig!
När jag mötte upp Erik och Mogge kände jag mig varm och väldigt orkeslös. Erik fick leta fram mina testgrejer och visst va det så.. 2.8 i socker mitt i skogen! Panik i kroppen men hittade druvsocker som jag smällde i mig. Det tog långtid innan det steg och jag va väldigt yr.
Erik va såå go och lämnade inte min sida och hittade en gå pinne till mig. Både Anna och Mogge höll koll på mig <3
Jag busade lite med Erik för att fokusera på något annat och det gav mig ett gott skratt!
Min knäppis!!! <3
Det fick bra att gå tillbaka till bilen och när vi kom hem till M och A så fick jag en glass. Några timmar senare låg jag på 5 så det krävdes mycket för att få upp sockret! Tur att jag hade druvsocker och att jag har så fina människor runt mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0