Foton på mig och hundarna !

Har varit väldigt mycket ett tag, dagarna flyter samman känns det som. Jax växer så att det knakar.. han är en liten vovve med mycket presonlighet , vilja och han är väldigt orädd. Algot tycker att han kan bli för jobbig när han springer runt och bits med de små valptänderna. Fast de busar mycket också, men Jax vill busa hela tiden, speciellt med Algot.
Lilla Jax som jag vet och många tror kommer testa de flesta när han blir större. Är ett riktigt krutpaket!!
Mitt lilla hjärta Algot.
Malin och jag va och fotade på Sörmon och jag är super glad över bilderna :) Här kommer en bild med alla mina små godingar :)
Lotta, Jag och Algot <3
Älskar dessa hundar och vet inte vad jag skulle göra utan dem <3 Även om jag är lottas plastmatte (när riktiga matte jobbar) så betyder hon otroligt mycket för mig, hon är en i familjen <3
Jag och pojkarna !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0