Dålig dag .

Igår va det verkligen ingen bra dag för mig.. hade ingen lust, ork eller energi att göra något. De dagarna kommer då och då men det va längesedan det va så illa. Idag känns det något bättre , är seg och mår inte bra men hoppas det släpper. Måste iallafall höja mina hundar, jag pendlade mellan sängen och soffan hela dagen. De kom och la sig, pussades, myste när de märkte att jag inte mådde bra ! Algot är ju alltid sån mot mig, kryper tätt intill men blev förvånad att JAx va så lugn och go!
För han har mycket energi, detta är ett gammalt kort, han är större nu ;P
Här är också ett kort när han va änu mindre ;P
Det är stor skillnad på honom, snart lika hög som Algot fast mindre i kroppen ;P
Jag älskar mina pojkar så mycket , de vet nog inte att de räddar mig gång på gång. Utan Algot de senaste åren vet jag inte vart jag hade varit idag, han är min prins.
Jag känner en oerhörd tacksamhet för att jag får vara deras matte, att de finns här för mig och jag för dem! De är mina hjärtan <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och du är mitt hjärts😘

2015-09-29 @ 23:11:15
Postat av: Anonym

Hälsningar Mamma😘

2015-09-29 @ 23:12:37
Postat av: Monika

Och du är mitt ❤️/ Mamma

2015-09-29 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0