Att leka i löv!

Att leka i löv är en av Jaxs favoriter. Han hoppar och hoppar för att ta dem. Dock är han inte så smidig än så han landar inte som han ska alla gånger. Förra veckan fotade jag och Malin, Dee och Jax i löven.
Jag är beredd på att fånga dem :)
Han är en liten tuffing den där :)
Anledningen till att jag låter Algot åka till Eriks föräldrar de flesta torsdagar är dels för att han ska få vila upp sig men även för att något är konstigt i främmre delen av ryggen. Vill inte att han ska behöva stressa upp sig på Lunchlunken med så många andra hundar. Har skrivit till en som är utbildad och har träffat Algot och rådfrågat om ryggen. Väntar svar från henne, annars blir det djursjukhuset inom den närmsta framtiden. Är jobbigt när man märker att inte allt är bra med sin ögonsten <3
Min skyddsängel <3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbara bilder i löven! Vill bara tipsa om en mkt duktig kvinna som hjälpt massa hundar med ryggproblem och mkt annat. En underbar människa. Behandlade min förra hund, som var dödsdömd av veterinär och vi fick en vovve dom blev ung på nytt. Hon bor visserligen i Oslo. Här är hennes hemsida http://www.dyrealternativen.com/ Hälsningar Margareta (Lokes matte)

2015-11-05 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0