Mycket promenader och träning!

Dagarna går fort framåt. Jag försöker komma ut så mycket som möjligt genom promenader och träning med Algot. Vi riktar speciellt in oss på Agility då vi ska tävla i April. Är redan nervös haha är inte van att tävla och mina nerver tar jätte över men det är en utmaning ! Får se hur der går :) 
Vi tränar mycket på slalom och svängar då Algot kan stanna till när han tycker att det blir för krångligt! Fast det har gått mycket bättre efter träning :) Igår tog han säcken utan några problem, va inte tveksam alls så det va skönt ! Annars brukar jag få lyfta lite på den de första gångerna! 
 
Här kommer en film från gårdagen :) Vet att jag ska börja om från början på slalom men tänkte inte på det förrens Malin påminde mig haha ! Jag såg också något intressant som Algot gjorde.. va ett litet lerigare ställe vid slalom.. haha det va det han hoppade över! Snacka om fin i kanten !! 
Idag ska jag på möte, snart dags att dra sig. Ska packa ner lite grejer först :) Sen får vi se vad dagen har att bjuda på, är ju fint väder iallafall :) 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh vad duktiga ni är!! Ser fram emot att få följa med på tävlingen i april<3

2015-03-23 @ 23:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0