Agilitytävling!

Vad jag älskar denna agilitytävling de har på Skutberget varje sommar! Underbar stämmning och alla är välkomna. De stöttar och även om det går fel är det inga problem! Jag tävlade såklart inte med Algot men kan säga att mitt sug för att komma igång igen blev inte mindre ! Ucsh va jag saknar det ! 
Algot skötte sig bra tycker jag, han skällde på vissa hundar men lugnade sig snabbt och sen kunde alla gå förbi! Det va en härlig känsla. Det gick förbi många hundar då vi satt vid starten! ;P 
Han har ju alltid haft problem med att MÖTA andra hundar, det är jobbigt och det va en period där jag var väldigt ledsen. Nu tränar vi enligt kommunikationsmetoden och det känns väldigt bra! Har varit svårt att träna den senaste tiden då jag haft tre hundar men det har varit mysigt också :) 
 
Trion :) 
Idag under dagen är det bara jag och Algot. Dee är hos Malin igen och Lotta kommer sent ikväll. Marie jobbar natt så hon börjar 21.00. Idag ska vi ta en långpromenad, vädret strålar så det ska bli skönt. Kanske kan få lite färg ;P Blir det för varmt får vi nog hitta på något vid vattnet istället. Ja vi får se, något ska vi göra iallafall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0