Algot ska få en lillebror!

Ja ni hörde rätt, äntligen kommer det en till hund till familjen. Han är en MAS och kommer att vara leveransklar den 10 augusti. Det känns som det va meningen att just han skulle komma till oss. När jag tittade på uppfödarens hemsida så va det han som fångade min blick först. 
Jag ringde och i tisdags åkte vi dit och tittade på dem, Zentangle som han heter va tingad fast hon hade inte hört från dem på länge. Jag vågade inte låta mig själv fästas för mycket vid honom, då jag inte trodde att det fanns en chans att de inte ville ha honom. 
Sen hörde hon av sig, de skulle inte ha honom. Efter några minuters betänke tid sa jag att det va honom vi ville ha! 
Här är han, Zentangle som hos oss kommer att heta Jax, Erik valde efter en serie ;P Jag är lycklig över detta och jag tror att Algot och han kommer gå ihop toppen tillsammans! 
Bilderna har uppfödaren tagit*
Jag skaffade ju Algot när han va ca 1 år. Så nu vill jag ha massa tips för första tiden med valpen! Väldigt tacksam för svar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0