Sjukstuga !

Uh har varit sjuk sen i torsdags.. började nog egentligen i onsdags men märkte inte av det lika tydligt då. Idag har jag ingen feber och det är skönt med näsan rinner och halsen känns taggig ! Så denna helg har jag inte gjort något.. bara vilat och tagit det väldigt lungt., Tur att Algot och Lotta är okej med det ! Blir så ibland , kortare promenader och bara massa mys! 
Så idag tänkte jag försöka ta mig till Sörmon så att hundarna får springa av sig.. känner mig ju inte direkt frisk men utan feber borde jag orka! De behöver det om inte annat ! Så jag får bita ihop och ha några mysiga timmar ute :) Tur att man inte går så långt iallafall :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0