Härliga promenader !

Denna vecka har jag varit i skogen men hundarna varje dag ;P Blir tyvärr inget idag då jag har läkarbesök, som alltid är jag lite nervös över vad de ska säga. Vill att värdena ska vara bra men tyvär brukar det inte vara så.. Fast när det är gjort är det skönt iallafall. 
Algot har skött sig jätte bra på alla promenader även om det va många hundar och såna han inte känner helt. Är väldigt stolt över honom! Han har ju haft svårt för en av hundarna innan men visade ingenting av det!! 
Algot i full fart! 
Här kommer det bilder av hans kompisar som vi gick med på Ranviken i måndags :) 
Clara, Dee dee och Lilleman :) 
Bira ! 
Anton va också med och sprang i skogen :) 
Ska vi leka ? :) 
Alla storlekar , åtta hundar och alla kände inte varann! De va jätte duktiga allihopa! 
Ludde hittade en liten pinne haha
Lilleman i full fart! 
Rally och Clara hittade en sten att stå på, båda fick plats haha
Är så härligt att se alla hundarna tillsammans och det är så mycket roligare att ha tvåbenta att själv prata med. Tiden går så fort då ! I tisdags va jag och Bea iväg och hundarna va jätte duktiga ! Älskar att gå promenader, är rogivande och jag får energi av det ! Så hoppas på fler promenader till veckan med trevligt sällskap <3 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan! Tänkte bara berätta att du har rätt att begära att bli sövd! De körde både uppifrån och nerifrån på mig då + att jag slapp allt obehag! ;)

2015-02-16 @ 15:54:53
URL: http://blueisthelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0