Snart ett nytt år!

Mycket har hänt detta år, både bra och dåliga saker. Tänkte göra en tillbaka blick på året som har gått men inte idag :) Snön har äntligen kommit till värmland och hundarna njuter! Algot får ju inte göra något utom att gå korta promenader så han måste ha massa kläder för att inte få ondare!
Igår va vi och fotade på Sörmon, Algot fick vara i famnen då och då. Tänkte bjuda på lite bilder :)
Familjen, utom katterna som inte skulle uppskatta att vara ute i snön ;P
Jax  älskar när man sparkar snö till honom !
Mitt snömonster!!
Jag och min älskade Algot!!
Sen busade Dee och Jax, de leker verkligen på samma sätt! Algot och jag tränade lite i långsamt tempo!
 
Älskade hundar, vill inte ens tänka på hur mitt liv skulle se ut utan er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0