Vilka dagar!

Sommaren är äntligen här och Erik har semester, vi har haft det helt underbart! Vi har tagit dagarna som de kommit och njutit i det vackra vädret! Jax har fått följa med på allt som vi gjort. Han är oerhört trygg i sig själv för att vara så ung :) Algot tycker att lillebror är lite jobbig.. han bitts så mycket när han leker, det gör ju ont !
Allting med Jax känns oerhört bra och jag är så glad att vi valde honom ! Han är social, busig, framåt och helt enkelt super go!!
Det är mycket jobb med en valp, det ska man inte sticka under stolen, men samtidigt underbart!! Idag kom Lotta hit också, och det fungerade kanon! De är alla väldigt trötta idag ;P
Ikväll ska jag iväg och träna tricks med Algot, vi håller på med targetstick men Algot är oerhört osäker på den, vi kommer fortsätta jobba så han blir trygg!!
,
Mitt stora hjärta <3
Annars är det en lugn dag, har krånglat med mediciner men nu har jag äntligen fått dem :) Vi har tränat lite här hemma, mest fokus på Algot.
Lill hjärtat <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0