Vårkänslor!

Idag skiner solen, den värmer och får mig att känna vårkänslor! Underbart! Jag hoppas att vädret håller i sig till imorgon då det är Söndagsutflykt med hundliv! Ska bli lika mysigt som alltid! Blir en runda på 4.5 km och fika paus tillsammans vid en grillplats! 
Idag ska vi till Ikea med Ewe och Nike, ska åka om en liten stund. Se om vi hittar något till hemmet. Blir iallafall lunch där, finns ju en del att välja på ! Sen ikväll ska vi se på Melodifestivalen, har inte följt det så mycket innan men finalen vill jag se. Så ikväll ska vi till Skåre och mysa i deras nya soffa ;P 
Första söndagsutflykten på Skutberget! <3 
Algot och Tula ! 
Nej nu ska jag fixa med det sista innan vi åker. Tur att man har så fina vänner som ställer upp i vått och torrt!! <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0