Tjej lunch hos Malin !

I söndags bjöd Malin på lunch, jätte god rödspätta med potatis ! Var verkligen super! Vi fick också efterrätt, äppelpaj med vaniljsås, också jätte gott! Det blev trevliga samtal, skratt och kortspel. Jag förlorade ganska stort men det var roligt ändå ! 
Amanda skulle försöka sova men det tog en stund ;P haha hon gjorde allt för att hålla sig vaken in i det sista! 
Therese och Sabina <3 
Malin <3 
Sötnosen! Hon kommer snart för att spendera dagen tillsammans med mig, ska bli mysigt. Självklart ska vi äta hennes favorit, spagetti och köttfärsås! 
Jag och mitt hjärta ! <3 
Ikväll ska vi iväg och dra för andra gången, blir fortfarande väldigt lätta vikter men nu har ju Algot en egen sele iallafall. Får ta kort på den och visa er :) Ska bli roligt, så idag är det fullt upp med barn och hundar!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0