Sjukhusbesök!

Sockret har krånglat med mig nu när det har varit så varmt.. istället för lågt har jag legat väldigt högt.. Vet inte om insulinet har blivit för varmt eller vad det kunde bero på. I fredags iallafall var jag så dålig att jag fick åka in.. Blev kvar där över natten med dropp och ofta koller på sockret. Var lite jobbigt att vara ensam på avdelningen, känner mig tryggare när någon är med men personalen var så snälla så det gick bra ! 
Dropp som vanligt.. blev lite konstigt där en sväng och blodet åkte ända upp till påsen, såg lite äckligt ut ! 
Här spenderade jag natten, delade rum med några andra men det gick bra :) 
Vill tacka alla mina underbara nära och kära som hörde av sig, så gulligt av er <3 
Nu är det bättre men är fortfarande väldigt trött i kroppen och orkar inte så mycket i denna värme! Fast sockret ligger bättre förutom i morse då jag vaknade med 18.7.. Fast det fick jag ner snabbt ! :) Algot saknade mig när jag va borta, han sov inte ens i sovrummet med Erik, det brukar han alltid göra! 
Ja vad ska man säga, han är mitt hjärta <3 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Skönt att du mår bättre gumman!!! <3<3<3

2014-07-29 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0