Äntligen sommar!

Har varit så fint väder denna vecka, helt underbart! Jag och hundarna har slappat vid stranden. Första dagen glömde jag att smörja in mig... dumt ! Det gjorde jag resten av veckan men det känns på vissa ställen om man säger så ! Jag är så glad över att ha två underbara hundar som förgyller min vardag, Algot min lilla älskling och Lotta som jag har när Marie jobbar. De är verkligen olika men gillar varandra jätte mycket. Algot låter inte många hundar vara i ansiktet på honom.. men det får hans "flickvän" Lotta <3 
Lotta under lite godissök ! 
Min vackra prins ! 
Kärlek <3 
På Bomstads hundbad.. Men vi trivdes bättre vid skutberget så vi åkte dit istället :) 
Algot simmar i luften innan han är i vattnet, så söt ! 
Älskar sommaren !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0