Onsdag!

Idag kommer mamma och mormor till Karlstad så jag ska följa med dem till stan! De ska köpa glasögon och har tid klockan 11 så de kommer runt halv och hämtar mig! Ska bli mysigt att umgås med dem! Har känt mig dålig denna vecka, ont i huvudet, halsen osv Hoppas att det blir bättre och bättre för idag har jag inte ont i halsen i allafall! 
Vad ska man säga annars... våran bil är ft på verkstaden.. fick tillbaka den igår och den gick jätte bra men imorse när Erik skulle åka till skolan tändes motorlampan igen och den höll på att dö... SUCK!!! Trodde att den var lagad nu men icke... Billösa igen! 
Nej nu ska jag ta en sväng med Algot, blir perfekt innan de kommer <3 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack för en underbar dag:)) jag shoppade loss riktigt:)) Härligt att du gjorde oss sällskap. Puss o Kram Älskar dig<3

2014-01-23 @ 11:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0