Nytt objektiv!

Erik hittade ett objektiv på tradera, det var helt suveränt ! Det är för att ta bilder på längre håll och det är perfekt när man vill fota hundar! Tänkte bjuda på några bilder Erik har tagit :) 
Nike, Hjördis och Tito! 
Dante!
Curt/Kurt
Min lilla älskling !
Det har hänt mycket kring hundsakerna i mitt liv. Vi var med i tidningen i början av februari, de var med på en sörmonspromenad. Det var så roligt att läsa och de hade skrivit det jätte bra ! 
Vi har nu nått ett rekord på över 50 hundar som tillsammans lekte i Sörmon. Det är en magisk upplevelse som förgyller mina helger! Jag och Lotti har även öppnat en sida på facebook "Hundliv i Karlstad" där vi har olika aktiviteter. Som idag, onsdag, så är det promenad med möte inne i Karlstad. Än så länge är det 20 stycken som har skrivit att de kommer! Detta är underbart och jag är lycklig över att jag har så mycket hund relaterade saker runt mig. Det betyder mycket ! 
Han är min värld ! <3 

Kommentarer
Postat av: Monika

Underbara bilder<3

2014-02-12 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0