Traditioner!

Idag ska jag åka till mormor och baka pepparkakor, ska bli jätte mysigt! Som alltid! Har varit en tradition ända sedan jag var liten och jag kommer nog aldrig att bli för gammal för det! Är så mysigt att träffa kusinerna, syrran och mormor. 
Båda hundarna får följa med såklart. Tycker nog Wilma blir roligt, hon tycker om att pyssla med hundarna! Sen ska jag hem till mamma och pappa och fixa min hemska utväxt haha! Blir nog ganska sent så sover nog i Kristinehamn inatt! Vi får se, har med mig grejer till det i vilket fall som heslt. 
I helgen är det fullt upp! Imorgon kommer Amanda och ska sova här. Ska bli mysigt <3 Sen ska vi äta Brunch med Ewe och Rickard på lördag förmiddag, hem göra sig iordning och träffa dem igen. För på lördag blir det utgång, dansa!! Hihi Så inga minuter av ro här inte ;P 
Nej nu ska jag packa det sista och åka till mormor som kommer bjuda på god mat! Den är verkligen speciell, falukorv, potatis och gräddsås..Finns ingen som kan göra den så god som hon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0