Julafton 2014!

Ja nu är julen över för denna gång och nu kommer snön haha! Är väldigt mysigt att det snöar, Algot kommer att tycka att det är jätte roligt att få leka :) På julafton var vi i Kristinehamn hos mina föräldrar, på dagen va släkten där också :) Va lika mysigt som alltid, god mat, Kalle Anka och paket :) 
Algot fick så mycket uppmärksamhet, här tog han plats i Mattias knä. Min lilla mysiga kille ! 
 Jessi, Anders och Elin myste i soffan! 
Vi hade alla som vanligt köpt en 100 kronors julklapp som lottades ut. Jag var först att välja och fick ett jätte fint påslakansett, det behövs! Vi ska rensa ut lite här hemma. Erik fick super söta tomtar i sitt paket :) 
Elin fick en glassmaskin, hennes kommentar: "Funkar den? " haha hon är rolig min kusin <3 
 
Mattias fick en lyckoträff haha 
<3 
Pappa åkte iväg en stund, innan hann åkte så såg han lite annorlunda ut haha ! Vi fick en tomte i några minuter iallafall, va väl tur att barnen fick träffa honom i en annan familj ;P 
Världens finaste tomte! <3 
Tack alla för en mysig julafton !! 

Kommentarer
Postat av: Monika

Tack själv gumman😍och lika fina kort som vanligt👍😄❤️

2014-12-27 @ 01:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0