23 December!

Idag har jag städat, så lägenheten är i tipp topp, haha nästan iallafall. Va skönt att få det gjort innan julafton eftersom vi åker till Kristinehamn då. Har även varit ute och fotat hundarna lite, ovanligt ;P Nu har jag gjort mig färdig och snart ska vi åka och lämna Lotta. Marie slutar vid halv sju :) 
Efter det så åker vi till mina svärföräldrar, ska bli jätte mysigt. Äta god mat och spela spel, vi firar jul idag tillsammans med dem! 
Fina familjen! Är så glad att få vara en del av den <3 
Erik fick sluta lite tidigare idag iallafall, så det inte blir alltför sent på kvällen. Tur så har han varken hår elller använder smink så att göra sig iordning går fort ! Nej nu ska jag packa det sista sen ska vi åka! 
Hoppas ni får en lika trevlig och rolig kväll som jag vet att vi kommer att ha <3 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

<3<3<3

2014-12-23 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0