Uteservering !

Igår var jag ute och åt god mat tillsammans med fina vänner för att fira att jag blivit 1 år äldre! Var jätte mysigt och vi hade tur som fick sitta ute fast vi var 12 personer. Det var faktiskt första gången denna sommar som jag var på uteservering.. inte klokt! Är ju så underbart ! 
Malin, Mimo och Sabina <3 
Ewe och Rickard <3 
Stefan, Tommy och Eric !! <3 
Rebecka, Stefan och Tommy <3 
Jag och mitt hjärta <3
Sen va självklart busungen med också, underbara Amanda! 
Hon gillade nallen som jag fick av Erik väldigt mycket. "Det är Malins nalle" "Nee Amandas"
 
En helt underbar kväll!! Tack alla som kom för att äta gott och fira mig <3 (Vi saknade er Mateusz, Therese och Amelia! Men njut i Polen <3 ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0